.:About Me:.

My photo
Kami menyediakan hanya yang istimewa utk pelanggan kami.

Pengumuman Penting

@~>~~~PENGUMUMAN PENTING~~~<~@

Kepada para pelanggan yang bercadang untuk membuat sebarang tempahan daripada kami, ingin dimaklumkan di sini bahawa, lokasi pengambilan tempahan anda adalah di Plaza Bukit Damansara (berdekatan dengan Pusat Sains Negara), pada hari Isnin, Rabu dan Jumaat pada pukul 9.00 pagi - 6.00 ptg.

Sekian, terima kasih...

Saturday, May 14, 2011

Vanila Cupcakes


Assalamualaikum...Dh lama x apdet blog. Pc masuk spital...Kene kuman katanya...hahahha...kuman dh hilang dan bulehla apdet blog hari ni.

Mcm2 hal nk menjelang coti skolah ni ye..Dengan merancang nk buat kenduri kawen, berkhatan...masing2 sibuk. Rasenye ramai kat luar tu, mana2 yg nk kawen, bertunang musim cuti skolah ni, sure bz kan...Xpe...pelan2...jgn gopoh2...kang yg dikejar x dpt, yg dikendung berciciran.

Td tertgk "jaguh Kampung'. My mum said, Ogy tak baper sesuai jd hos, sbb bising sgt mulut die...hehehe...ntahla mak, dh rezeki die yg jd hos rancangan tu..tgk jela...

So, ini Vanilla Cupcakes dgn vanilla buttercream. Simple je design as requested...Hahaha..xmo fancy2 katanya...Well...inilah cupcakes yg simple dan klasik...

Oklah..dh maghrib, org nk beransur dulu...Guys, bykkan minum air kosong dan jgn berpanas2 tau...kangbatuk demam, susah...Be healthy, stay healthy and be happy...

Oh ye, kepada Datuk yg call smlm, maaf sbb terpaksa menolak tempahannya. Insyaallah lain masa, ok...Assalamualaikum... :)

No comments:

Post a Comment

Connect with Us